Φωτογραφία Νικόλαος Πανάγος
Απάντηση: Ερώτηση για το Αντικείμενο (Object)
από Νικόλαος Πανάγος - Monday, 23 November 2009, 2:14 PM
 
Καλησπέρα Γιάννη,

το tutorial της Sun είναι αρκετά περιγραφικό αλλά δεν λέει κάτι διαφορετικό από τις σημειώσεις. Με απλά λόγια, αυτό που λένε και οι δύο παραπάνω πηγές είναι πως ένα αντικείμενο στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό αναπαριστά ένα αντικείμενο του πραγματικού κόσμου. Τα χαρακτηριστικά του εκφράζονται μέσω μεταβλητών μελών και η συμπεριφορά του μέσω μεθόδων.
Για να είσαι σε θέση να δημιουργήσεις ένα αντικείμενο στον κώδικά σου, θα πρέπει πρώτα να έχεις φτιάξει την αντίστοιχη κλάση, όπου εκεί ορίζεις τις μεταβλητές μέλη και τις μεθόδους που θα υποστηρίζει.
Δεν ξέρω αν σε κάλυψε η απάντηση αυτή, πάντως θα πρέπει να έχετε υπόψη σας όλοι όσοι έρχεστε πρώτη φορά σε επαφή με τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και τονίζεται και στις σημειώσεις, πως οι αρχές του μπορεί να μην σας είναι απόλυτα κατανοητές με την πρώτη ανάγνωση. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό και δεν θα πρέπει να σας απογοητεύσει ή να σας αποθαρρύνει, όσο ασχολείστε διαβάζοντας ή κάνοντας παραδείγματα κάποια στιγμή όλα θα δέσουν και θα σας φανούν απόλυτα λογικά.
Επίσης, με κίνδυνο να γίνω κουραστικός θέλω να τονίσω για μία ακόμα φορά πως οι δύο ενότητες που αφορούν στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό είναι και οι πιο σημαντικές, μιας και όλη η φιλοσοφία της Java είναι στημένη επάνω στις αρχές αυτές.

ΝΠ