Εργασία Ενότητας 3

Εργασίες Ενότητας 3

Άσκηση 1

Γράψτε μια μέθοδο isEven που να προσδιορίζει αν ένας ακέραιος αριθμός που θα δέχεται σαν παράμετρο είναι άρτιος. Η μέθοδος θα επιστρέφει trueαν ο αριθμός είναι άρτιος και falseαν δεν είναι. Αναζητήστε την κλάση Random του παραδείγματος της παραγράφου 4.5.1 των σημειώσεων στο MSDN, μελετήστε πως δουλεύει από εκεί και από το παράδειγμα των σημειώσεων και υλοποιήστε μια consoleapplicationπου θα χρησιμοποιεί τη μέθοδο isEvenγια 5 τυχαίους αριθμούς που θα παράγει η Random. Κατά την κλήση της φροντίστε να εμφανίζει και τα κατάλληλα μηνύματα στην κονσόλα: δηλαδή ποιος αριθμός παράχθηκε και αν είναι άρτιος.

Άσκηση 2

Γράψτε μια μέθοδο minimumπου να επιστρέφει τον ελάχιστο δύο ή τριών αριθμών κινητής υποδιαστολής που θα δέχεται σαν παραμέτρους. Χρησιμοποιείστε τη μέθοδο σε μια consoleapplication όπου θα εισάγετε μέσα στον κώδικα τιμές σε πέντε διαφορετικές μεταβλητές αρχικοποιημένες όπως επιθυμείτε, τις οποίες θα περνάτε σε τέσσερις κλήσεις της μεθόδου, για να δοκιμάσετε την ορθότητά της.


Άσκηση 3

Δημιουργήστε μια κλάση Dateπου να περιλαμβάνει τρεις μεταβλητές στιγμιότυπου – έναν μήνα (int), μια ημέρα (int) και ένα έτος (int). Δημιουργήστε έναν κατασκευαστή με τρεις παραμέτρους, δυο από τις οποίες θα είναι προαιρετικές, που θα αρχικοποιεί τις τρεις μεταβλητές ελέγχοντας πρώτα αν είναι στις έγκυρες τιμές (μήνας 1-12, ημέρα, 1-31, έτος > 0) και τοποθετώντας την ελάχιστη τιμή τους αν δεν παρέχεται. Προσθέστε propertiesγια κάθε πεδίο που θα κάνουν τους ίδιους ελέγχους με τον κατασκευαστή αντίστοιχα. Προσθέστε επίσης και μια μέθοδο που θα εκτυπώνει στην κονσόλα την ημέρα, το μήνα και το έτος χωρισμένα με καθέτους (/). Τέλος δημιουργείστε μια consoleapplication που να δείχνει τις δυνατότητες της κλάσης Date.

Παραδοτέα:
Συμπιέστε τα τρία αρχεία .cs που δημιουργήσατε σε ένα αρχείo .zip του οποίου το όνομα θα έχει τη μορφή 02_Επώνυμο_Όνομα, για παράδειγμα 02_KOLIAS_VASILIS και ανεβάστε το στη φόρμα παρακάτω.