Καλησπέρα ,
Οταν φτιάχνουμε ένα αντικείμενο πχ Point Point1 = new Point();
τοτε αυτόματα παράγεται και ο default constructor σώστα?
Οπότε μετά δεν είναι περιττό να γράψω πχ public Point(){ } ?
Ή το ένα ή το άλλο δεν χρησιμοποιούμε? Το ακριβώς αντίστοιχο συμβαίνει και με την αρχικοποιήση τιμών πχ Point Point2 = new Point(2,3); και public Point(int x,int y){}?
Οταν φτιάχνουμε ένα αντικείμενο πχ Point Point1 = new Point();
τοτε αυτόματα παράγεται και ο default constructor σώστα?
Οπότε μετά δεν είναι περιττό να γράψω πχ public Point(){ } ?
Ή το ένα ή το άλλο δεν χρησιμοποιούμε? Το ακριβώς αντίστοιχο συμβαίνει και με την αρχικοποιήση τιμών πχ Point Point2 = new Point(2,3); και public Point(int x,int y){}?