παρατηρώ πως σε κάποιες settetrs χρησιμοποιείται η δεσμευμένη λέξη this. για παράδειγμα στην σελίδα 119 των σημειώσεων για να δοθεί τιμή στην μεταβλητή μέλος radius χρησιμοποιείται η μέθοδος:
public void setRadius(int radius) {
this.radius = radius;
}
αν έχω καταλάβει καλά, και δεδομένου του ότι η setRadius μπορεί να προσπελάσει την private μεταβλητή της κλάσης στην οποία ανήκει, η μέθοδος θα μπορούσε να είχε γραφτεί και ως:
public void setRadius(int rad) {
radius = rad;
}
κάτι αντίστοιχο γίνεται στην σελίδα 118 με την μεταβλητή y για παράδειγμα της κλάσης Point.
public void setY(int p_y){
y = p_y;
}
Γενικά, ποια υλοποίηση είναι προτιμώτερο να χρησιμοποιούμε?
public void setRadius(int radius) {
this.radius = radius;
}
αν έχω καταλάβει καλά, και δεδομένου του ότι η setRadius μπορεί να προσπελάσει την private μεταβλητή της κλάσης στην οποία ανήκει, η μέθοδος θα μπορούσε να είχε γραφτεί και ως:
public void setRadius(int rad) {
radius = rad;
}
κάτι αντίστοιχο γίνεται στην σελίδα 118 με την μεταβλητή y για παράδειγμα της κλάσης Point.
public void setY(int p_y){
y = p_y;
}
Γενικά, ποια υλοποίηση είναι προτιμώτερο να χρησιμοποιούμε?