Σε αυτήν την ενότητα θα γίνει μια εισαγωγή στις κλάσεις και τα αντικείμενα. Η ενότητα αυτή είναι η πρώτη από τις δυο που αναφέρονται στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και μαζί με αυτή αποτελούν την πεμπτουσία του προγραμματισμού σε C#. Με το πέρας των δυο αυτών ενοτήτων δεν πρέπει να σας έχουν μείνει κενά, οπότε αφιερώστε όσο χρόνο χρειάζεστε για να τα κατανοήσετε. Σε αυτήν την ενότητα λοιπόν θα δούμε
Επίσης σε αυτήν την ενότητα θα υπάρξουν ασκήσεις και quiz.
- Τι είναι κλάσεις και τι είναι αντικείμενα
- Πως δηλώνονται
- Απο ποιά μέλη αποτελούνται
- Μέλη δεδομένων
- Μέλη λειτουργιών
- Πως δημιουργούμε αντικείμενα
- Τι είναι οι constructors
- Πως δηλώνουμε αντικείμενα
- Σε τι χρησιμεύει ο τελεστής new
- Πως καταστρέφουμε αντικείμενα
- Τι είναι στατικά μέλη και κλάσεις και σε τι διαφέρουν από τις κανονικες
- Σημειώσεις ενότητας 3
- Από το βιβλίο "Introducing Visual C# 2010" τα κεφάλαια:
- 6 σελίδες 131-150
- 7 σελίδες 183-198
- 8 σελίδες 203-210, 215-219
- 9 σελίδες 229-256, 260-261,269-280,287
- 17 σελίδες 541-543
Επίσης σε αυτήν την ενότητα θα υπάρξουν ασκήσεις και quiz.
Τελευταία τροποποίηση: Tuesday, 21 August 2012, 3:09 PM