Σε αυτήν την ενότητα θα γίνει μια εισαγωγή στις κλάσεις και τα αντικείμενα. Η ενότητα αυτή είναι η πρώτη από τις δυο που αναφέρονται στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και μαζί με αυτή αποτελούν την πεμπτουσία του προγραμματισμού σε C#. Με το πέρας των δυο αυτών ενοτήτων δεν πρέπει να σας έχουν μείνει κενά, οπότε αφιερώστε όσο χρόνο χρειάζεστε για να τα κατανοήσετε. Σε αυτήν την ενότητα λοιπόν θα δούμε
  • Τι είναι κλάσεις και τι είναι αντικείμενα
  • Πως δηλώνονται
  • Απο ποιά μέλη αποτελούνται
    • Μέλη δεδομένων
    • Μέλη λειτουργιών
  • Πως δημιουργούμε αντικείμενα
    • Τι είναι οι constructors
    • Πως δηλώνουμε αντικείμενα
    • Σε τι χρησιμεύει ο τελεστής new
  • Πως καταστρέφουμε αντικείμενα
  • Τι είναι στατικά μέλη και κλάσεις και σε τι διαφέρουν από τις κανονικες
Τι να διαβάσω:
  • Σημειώσεις ενότητας 3
  • Από το βιβλίο "Introducing Visual C# 2010" τα κεφάλαια:
    • 6 σελίδες 131-150
    • 7 σελίδες 183-198
    • 8 σελίδες 203-210, 215-219
    • 9 σελίδες 229-256, 260-261,269-280,287
    • 17 σελίδες 541-543
Μη σας τρομάξει το πλήθος των σελίδων, τα περισσότερα είναι παραδείγματα.
Επίσης σε αυτήν την ενότητα θα υπάρξουν ασκήσεις και quiz.
Τελευταία τροποποίηση: Tuesday, 21 August 2012, 3:09 PM